تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

لغو اخذ مالیات از صادرات شرکت‌های پتروشیمی آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد از ۱۸ فروردین صادرات ۴۵ میلیون دلاری غیرنفتی افزایش ۴.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی نحوه انتخاب «سبد غذایی» خانوارها در طرح کالابرگ ضرورت توسعه معماری خاص ایرانی اسلامی در ایستگاه‌های مترو افطار فرصت تقویت هویت فرهنگی کپی غیرقانونی اسناد تصویری موزه سعدآباد افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در تهران افزایش ۵۰ درصدی کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال آینده افزایش یارانه‌های نقدی در سال ۱۴۰۳ جزئیات تاخیر واریز حقوق اسفند بازنشستگان تعیین حداقل دستمزد کارگران با فرمول فعلی مغایر قانون ضرورت افزایش پروازها در روزهای آخر سال ضرورت بازگشت کودکان کار اتباع غیرمجاز به کشور خود توصیه‌های تغذیه‌ای برای ایام روزه‌داری محرومیت مجدد هافبک استقلال پیگیری روند اخذ مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس اسپاسم عضلانی نشانه تومور مغزی جزئیات فعالیت دوربین‌های طرح ترافیک در تعطیلات نوروزی رشد تولید با حمایت از جامعه کارگری ضرورت اجرای قانون ساماندهی نیروهای شرکتی و خدمتی از سوی دولت جزئیات سقف برداشت از خودپرداز و کارت‌به‌کارت در ایام نوروز افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد اعلام شرایط جدید بیمه شدن دستفروشان بازگشایی موزه نظامی ارتش در تهران استرس از عوامل موثر بر افزایش وزن فرمول افزایش دستمزد ۱۴۰۳ کارگران مسئولیت اجتماعی عامل چالش توسعه معادن افزایش ۸ درصدی تولید آهن اسفنجی اعلام میزان حق سنوات و عیدی سال آینده عوامل اثر گذار بر بازار مسکن ۱۴۰۳ ضرورت تعطیلی پروازهای چارتری ممنوعیت افزایش نرخ هتل‌ها در ایام نوروز تلاش شورای شهر برای ایجاد سامانه‌ای برای مدیریت محلات افزایش قیمت شدید مرغ و گوشت در بازار

2

پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان تئاتر شهر

  • کد خبر : 110662
  • 15 بهمن 1401 - 10:12
پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان تئاتر شهر
پروژه احداث ساختمان تئاتر شهر از پروژه‌های مهم شهر است که تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران؛ مهدی صباغی با اشاره به اجرای عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی در ناحیه آزادگان، اظهار کرد: عملیات رفع معضل آب‌گرفتگی و هدایت آب‌های سطحی در شهرک عارف خیابان سلسبیل با همکاری عوامل ایستگاه شماره چهار سازمان مدیریت پسماند انجام شد.

وی از مرمت چاله‌ها و حفاری‌های موجود در سطح ناحیه دانش خبر داد و افزود: چاله‌ها و حفاری‌های ایجاد شده در محله ناصرآباد و سطح این ناحیه شناسایی و مرمت شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه ساخت و نصب پل عابر پیاده به منظور سهولت در تردد شهروندان در دستور کار شهرداری است، خاطرنشان کرد: در این نوبت در خیابان‌های اشرفی اصفهانی، بلوار غدیر، خیابان حبیب ابن مظاهر و بلوار سیدالشهدا پل عابر پیاده نصب شد.

صباغی از استمرار عملیات خاکبرداری پیاده راه خیابان فعال واقع در ناحیه مهدیه خبر داد و اضافه کرد: این اقدام به منظور آماده‌سازی برای روکش آسفالت و رفت و آمد آسان ساکنین محله ملاصدرا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ترمیم جداول فرسوده در معابر ناحیه مینودر به سرعت در حال انجام است، تاکید کرد: با هدف هدایت مناسب آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی در فصول بارشی، مرمت جداول شکسته و فرسوده در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار قزوین با بیان اینکه دریچه‌های فلزی بلوار امام علی (ع) واقع در ناحیه مینودر نصب شد، ادامه داد: این اقدام با هدف رفت و آمد آسان عابران پیاده و ایمن‌سازی معابر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

صباغی با بیان اینکه ساخت و نصب پل و دریچه فلزی در بلوار امیرکبیر انجام شد، گفت: این اقدام به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از خسارات احتمالی در ناحیه مهدیه در حال انجام است.

وی افزود: مرمت دریچه‌های فلزی خیابان دانشگاه واقع در ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و ممانعت از بروز خسارات جانی و مالی توسط پیمانکاران ۱۳۷ در دست اجرا است.

بازگشایی موزه عبرت در سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر

شهردار قزوین از آغاز عملیات خاکبرداری برای اجرای پیاده‌رو پارک سلام واقع در ناحیه مینودر خبر داد و اظهار کرد: مدرسه حضرت معصومه (س) در ضلع جنوب شرقی پارک سلام واقع شده است، ایجاد پیاده‌رو در تردد آسان دانش‌آموزان مؤثر خواهد بود.

صباغی از بازگشایی موزه عبرت در سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و تاکید کرد: آشنایی نسل جوان با شرایط ندامتگاه‌های دوران پهلوی و به تصویر کشیدن جنایات رژیم شاهنشاهی با استفاده از ابزار هنر از اهداف بازگشایی موزه عبرت است.

وی خاطرنشان کرد: موزه عبرت تا پایان بهمن‌ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر در حیاط شترخان مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه برای بازدید عموم شهروندان دایر است.

شهردار قزوین از عملیات بهسازی نهر مقابل پروژه تئاتر شهر در منطقه دو شهرداری به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان به طرف ساختمان تئاتر شهر خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون اجرای عملیات تخریب، لوله‌گذاری و سرپوشیده کردن نهر مقابل این پروژه در حال اجرا است.

صباغی تصریح کرد: پروژه احداث ساختمان تئاتر شهر از پروژه‌های مهم شهر است که تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=110662
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.