تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

2

راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورای شهر تهران با مردم

  • کد خبر : 110391
  • 12 بهمن 1401 - 10:47
راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورای شهر تهران با مردم
معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران از راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورا تحت عنوان «شهروند پرسشگر، شورای شهر پاسخ‌گو» خبر داد.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران؛ محمودرضا کبیری با اشاره به راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: شهروندان تهرانی می‌توانند در بستر پیام‌رسان‌های داخلی و از طریق شماره ۰۹۹۱۵۱۰۴۰۰۰ با شورا در ارتباط باشند.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از سکوهای داخلی استفاده کردیم تا بتوانیم با مردم در ارتباط باشیم، یادآور شد: این ارتباط صرفاً بیان انتقادات و شکایات نیست و از مسیر پیام‌رسان‌های داخلی، امور مردم را پیگیری می‌کنیم؛ به گونه‌ای که مردم به جای مراجعه به ساختمان شورای شهر، درخواست‌های خود را در فضای مجازی ارسال می‌کنند و ما پیگیری و پاسخ‌دهی را دنبال می‌کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: این اقدام در واقع تحقق دولت الکترونیک است و در حال حاضر با برقراری ارتباط با مردم از مسیر پیام‌رسان‌های داخلی، امنیت سکوها و روند امور را نیز خودمان تأمین می‌کنیم.

کبیری با اشاره به استقبال قابل توجه شهروندان از طرح «شهروند پرسشگر، شورای شهر پاسخ‌گو»، خاطرنشان کرد: پیام‌های زیادی در طول چند روز گذشته که این سامانه راه‌اندازی شده، به دست ما رسیده و در حال حاضر نیز نامه‌ها در حال ارسال است.

وی تأکید کرد: پیش بینی ما این است که تا سال‌های آینده اجرای این طرح و بسط و گسترش آن به شهرداری و دیگر بخش‌ها، ۱۰ درصد ترافیک ساعات پیک و به دنبال آن آلودگی هوا را کاهش دهد؛ اگر بتوانیم این طرح را در سطح شهر اجرا کنیم، قدم بسیار مهمی در راستای تحقق آرمان شهر خواهد بود.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ما موظف هستیم که فضا را برای شهروندان فراهم کنیم، گفت: فعلاً در مراحل ابتدایی کار هستیم و نتایج آن به تدریج اعلام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: شورا ۲۱ عضو و ۶ کمیسیون دارد که درخواست‌های مرتبط با این بخش‌ها از سوی ما پیگیری و نتایج بارگذاری می‌شود و امور متفرقه مرتبط به شهرداری را نیز به ۱۳۷ پلاس ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=110391
  • 34 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.