اخبار داغ

موافقت شورای شهر تهران با فروش و واگذاری ۶ ملک در تهران پیش‌بینی بودجه در سال ۱۴۰۲ برای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت آمادگی متروی تهران برای خدمت‌رسانی در مراسم ۱۲ بهمن تداوم بررسی بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۲ خرید ۲ هزار دستگاه اتوبوس تولید داخل برای پایتخت در سال آینده اجراهای دلنشین آخرین شب جشنواره هوای پایتخت بعد از ۲ هفته در وضعیت قابل‌قبول قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در ۱۱ بهمن پیشنهاد تشکیل کارگروه برای پیدا کردن راه‌حل مشکلات تهران آخرین خبر درباره ثبت نام متقاضیان یارانه پیش بینی بورس فردا ۱۲ بهمن اعلام قیمت عمده میوه در بازار جزئیات آغاز افزایش نرخ سود بانکی از امروز اعلام جزئیات واریز عیدی کارمندان خطر نارسایی کلیه با مصرف ایبوپروفن جلسه مشترک مجلس و دولت درباره تامین کالا‌های اساسی یادواره شهدای کارگر استان تهران برگزار شد/۲۰ درصد شهدای جامعه کارگری کشور در استان تهران بودند قرائت گزارش حساب های درآمد و هزینه شهرداری در صحن شورا هشدار ریزش سیل در تهران قیمت اپارتمان در محله افسریه

1

آئین تکریم و معارفه در بیمه میهن

  • کد خبر : 109580
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
آئین تکریم و معارفه در بیمه میهن
آئین تکریم سرپرستان مدیریت امور شعب و نمایندگان؛ بازاریابی و فروش و دو تن از مشاوران بیمه میهن و معارفه مدیران جدید امور شعب و نمایندگان و بازاریابی و فروش و مناقصات این شرکت امروز با حضور سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار گردید.

به گزارش افق تهران، در ابتدای این مراسم عباسعلی فراشیانی معاون فنی به طرح و بیان مسائل و عملکرد حوزه فنی شرکت پرداخت و هر یک از مدیران نیز دیدگاههای خود را در مورد مسائل جاری شرکت بیان کردند و سپس مدیرعامل توصیه ها و راهکارهای لازم را برای برون رفت از چالش ها و رفع و رجوع مسائل بیمه میهن بیان کرد.

سیدهادی شیخ الاسلامی اهمیت موضوع وصول مطالبات را برای شرکت مورد تأکید قرار داد و گفت: پیشگیری مهم تر از درمان است و شبکه فروش باید سعی کنند حتی المقدور از ایجاد مطالبات و طلب جلوگیری نمایند تا شرکت گرفتار وصول آن نشود.

وی افزود در اصل، شعبه یا نماینده صادر کننده بیمه نامه مسئول و متولی وصول حق بیمه است و باید در وصول آن مسئولیت پذیر و محق باشد و سپس در صورت ایجاد طلب، کمیته وصول مطالبات بجد به دنبال مطالبات ایجاد شده و بیمه نامه های منقضی شده برود و با نهایت متانت و مشتری مداری، مطالبات را که پیگیری آن وظیفه همه ماست، پیگیری و وصول نماید .

مدیرعامل بیمه میهن همچنین از آماده سازی زیرساخت های آی تی و حوزه نرم افزاری شرکت خبر داد و گفت عصر دیجیتال با سرعتی سرسام‌آور در حال حرکت است و آینده و بقای شرکت های بیمه را تحت تأثیر قرار داده و جایگزین شیوه‌های سنتی و قدیمی شده است و بدون تردید نسل قدیمی روش‌های ارتباطی رو به زوال است و جوابگوی مسائل نیست و کسانی که همگام با رشد روزافزون فناوری اطلاعات و ابزارهای هوشمند حرکت کنند و از فرصت‌های جدید عصر دیجیتال استفاده نمایند، برنده این میدان خواهند بود.

شیخ الاسلامی از سوی دیگر نقش بارش و بارور کردن افکار را در تصمیم سازی مدیران ستادی و شعب حائز اهمیت دانست و با اشاره به اهمیت توسعه بازار و شبکه فروش در یک بنگاه اقتصادی و برنامه های این شرکت در زمینه ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش گفت: شبکه فروش نقش مهم و بسزایی در شناسائی و توسعه بازارهای جدید و پیشرفت و تعالی یک مجموعه اقتصادی دارد و از مسئولان و همکاران این حوزه خواست تا با توجه به راهبردها و چشم اندازهای بیمه میهن در جهت توسعه و افزایش سهم از بازار تلاش نمایند.

در ادامه این مراسم؛ مدیرعامل از خدمات و زحمات رسول آریانپور مشاور مدیرعامل، سیدمجتبی کریمی سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان، رحمت خسروی سرپرست مدیریت بازاریابی و فروش و علیرضا زراعی مشاور معاون فنی در امور بیمه های درمان با توجه به شرایط پیش آمده و اتمام مأموریت آنها، تشکر و قدردانی کرد و عادل افشاری را به عنوان مدیر بازاریابی، فروش و مناقصات و میثم مولایی را نیز به عنوان مدیر امور شعب و نمایندگان معرفی و احکام آنها را ارائه کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://ofoghtehran.ir/?p=109580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی