تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

2

بازاریابی در اقیانوس آبی، راز فروش ۲۲ هزار میلیاردی بیمه ملت

  • کد خبر : 108299
  • 17 دی 1401 - 15:10
بازاریابی در اقیانوس آبی، راز فروش ۲۲ هزار میلیاردی بیمه ملت
در شرایطی که بسیاری از بیمه گران به دنبال کسب سهم دیگران از کیک محدود صنعت بیمه هستند، بازاریابان شرکت بیمه ملت موفق شده اند بازارهای جدیدی را کسب کرده و در اقیانوس آبی صنعت بیمه شنا کنند.

به گزارش افق تهران، واحدهای متشکل بازاریابی را با ساختار مصوب و رسمی فعال کرده و رویکرد بازاریابی برای افزایش فروش را به همه بخش های شرکت تسری داده است. همین اقدام باعث کشف بازارهای جدید شده که بیمه نامه های دارای پتانسیل بالا اما مغفول را احیا کرده است.

اطلاعات موجود از این حکایت دارد که حق بیمه تولیدی این شرکت تا پایان آذرماه از رقم ۲۲ هزار میلیارد ریال عبور کرده و سهم بیمه های زندگی، نفت و انرژی، کشتی و آتش سوزی در این میان بسیار پررنگ شده است. انعقاد و تمدید قراردادهای بزرگ در کنار حضور فعال در مناقصات بیمه ای نیز نقش قابل توجهی در این میزان فروش داشته است.

طراحی «بیمه نامه جامع اتومبیل» که سه پوشش بیمه‌ای شخص ثالث و حوادث راننده، بدنه و پوشش امدادرسان خودرو (SOS) را به طور یکجا ارائه داده تا نه تنها ریسک رانندگی را به طور کامل پوشش دهد، بلکه دغدغه فراموشی زمان تمدید بیمه نامه به دلیل تفاوت زمان صدور را نیز از بین ببرد، سهم قابل توجهی در فروش این شرکت داشته است.

طراحی و ثبت محصولات جدید بیمه‌ای در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه مانند «بیمه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث»، «بیمه سایبری» و «بیمه پرستاران خانگی»، نیز بیمه مسئولیت این شرکت را از سایر بیمه گران متمایز کرده است. «بیمه مسئولیت والدین در قبال فرزندان» نیز از طرح های پیشتاز است که نمونه آن نه تنها در کشور ما وجود ندارد، بلکه در کشورهای توسعه یافته نیز بسیار بدیع است.

بنا بر اعلام بیمه مرکزی، شرکت بیمه ملت با نسبت توانگری مالی ۴۰۹، اکنون نه تنها سطح یک توانگری مالی را از آن خود کرده، بلکه در بالاترین جایگاه جدول توانگری مالی شرکت های بیمه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=108299
  • 11 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.