تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

5

خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی از مینروا فیلتر

  • کد خبر : 108131
  • 15 دی 1401 - 10:45
خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی از مینروا فیلتر
دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از وسایل ضروری هر خانه می باشد که بتوانیم به کمک آن آلودگی های آب را از بین ببریم. نوع برند تصفیه آب در کیفیت عملکرد آن بسیار موثر است.

افق تهران؛ دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از وسایل ضروری هر خانه می باشد که بتوانیم به کمک آن آلودگی های آب را از بین ببریم. نوع برند تصفیه آب در کیفیت عملکرد آن بسیار موثر است. با توجه به افزایش روز افزون آلودگی های آب، اهمیت تصفیه آن موضوع بسیار جدی است که تمام افراد جامعه به آن آگاهند. در این مطلب بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی که ساخت تایوان هستند را معرفی می کنیم و راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب از فروشگاه اینترنتی معتبر را توضیح خواهیم داد.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب های تایوانی سال های زیادی است که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. تایوان مهد و قطب تولید دستگاه های تصفیه آب است که با پیشرفته ترین فناوری ها این دستگاه را تولید می کند. برند های معتبر دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان عبارتند از مینروا، سی سی کا و سافت واتر که در ذیل به معرفی و بررسی قیمت آن ها می پردازیم.

  • قیمت تصفیه آب سافت واتر

سافت واتر دستگاه های اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس را تولید می کند که تصفیه آب UF از دستگاه های ازان قیمت بدون پمپ و مخزن می باشد. تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر در حذف املاح و سختی آب بسیار قدرتمند عمل می کند و این به دلیل وجود فیلتر ممبران با کیفیت آن می باشد. کمپانی سافت واتر در دهه ۴۰ میلادی در آمریکا فعالیتش را آغاز کرد و امروزه در تایوان نیز مشغول به کار است و به دلیل جذب مشتریان زیاد در این سال ها تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب شده است و مخزن آنتی باکتریال این دستگاه گنجایش ۱۶ لیتر آب را دارد که در زمان قطعی برق نیز می توان از آن استفاده کرد. سافت واتر استاندارد NSF را در اختیار دارد و تصفیه آب های آن در مراحل ۶ الی ۸ عرضه می شود که قیمتی در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان دارند.

  • قیمت تصفیه آب cck

برند سی سی کا  از از فناوری اسمز معکوس در دستگاه های خود استفاده می کند که در مدل زیر سینکی عرضه می شوند. فیلتر ممبران ۱۳ لایه ی سی سی کا ذرات معلق و ناخالصی های آب از جمله رسوبات و مواد شیمیایی و فلزات سنگین و املاح آب را تا قطر ۰۰۰۱/۰ میکرون حذف می کند و سختی آب را حذف می کند . این برند از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز در دستگاه های خود بهره می گیرد و مخزن ۱۶ لیتری آنتی باکتریال و پمپ قدرتمندی دارد. این دستگاه قابل نصب یه ساید نیز هست. سی سی کا برندی است که علاوه بر دستگاه های تصفیه آب به تولید تجهیزات و لوازم جانبی این دستگاه ها نیز مشغول است. برند تایوانی سی سی کا استاندارد سازمان جهانی بهداشت را در اختیار دارد و دستگاه هایش را مطابق با استاندارد جهانی و پیشرفته ترین فناوری ها تولید می کند. . قیمت تصفیه آب cck در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان می باشد.

  • قیمت تصفیه آب مینروا

دستگاه مینروا ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و تمامی استاندارد های لازم مانند NSF را دریافت کرده استاین برند با دارا بودن نماد اصالت کار تشخیص دستگاه اورجینال را برای مشتریان راحت کرده است. تصفیه آب مینروا بی شک بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که از جدید ترین سیستم تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی ۱۳ لایه آن قدرت زیادی در جذب انواع املاح و آلاینده های آب دارد و فیلتر ها ی کربنی آن ۱۰۰% گیاهی هستند.کامل ترین مدل آن دستگاه اکسیژن ساز می باشد که دارای ۵ فیلتر تصفیه، یک فیلتر مینرال، یک فیلتر قلیایی برای کنترل و تنظیم سختی آب و یک فیلتر اکسیژن ساز برای افزایش سطح اکسیژن آب می باشد. پمپ قوی و مخزن آنتی باکتریال ۱۶ لیتری آن ما را از سلامت آب مطمئن خواهد کرد. این برند دستگاه هایی زیر سینکی در مدل های ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی کننده، ۸ مرحله ای فرا بنفش و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز تولید کرده است. . قیمت تصفیه آب مینروا بین ۳ و نیم تا ۴ و نیم میلیون تومان است و قیمت آن بستگی به تعداد مراحل تصفیه ی آن دارد.

راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

برند دستگاه نیز باید معتبر و شناخته شده باشد. تصفیه آب های تایوانی در حال حاضر بهترین گزینه برای خرید می باشند. خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب نیازمند دقت و شناخت دقیق از فروشنده آن می باشد .  دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل باید دارای شناسنامه اصالت و ضمانت نامه باشندابتدا باید از معتبر بودن فروشگاه اطمینان پیدا کنید. سپس دستگاهی را انتخاب نمایید که از نوع اسمز معکوس باشد تا بتواند سختی آب آشامیدنی را کاهش دهد. برند مینروا با داشتن نماد اصالت کار را برای خریداران جهت خرید دستگاه اورجینال راحت کرده است که می توانید آن را از نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی تصفیه آب خانگی

مینروا فیلتر نمایندگی رسمی برند ها ی سی سی کا و سافت واتر و هم چنین نمایندگی و وارد کننده ی انحصاری برند مینروا می باشد. مینروا فیلتر بهترین گزینه برای خرید آب تصفیه کن تایوانی می باشد. فروشگاه اینترنتی مینروا فیلتر امکان خرید آنلاین محصولات را برای صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی ایجاد کرده است. فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب از شرکت مینروا فیلتر خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر ها را نیز برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت. خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال به شما در بهبود کیفیت زندگی و آب آشامیدنی کمک زیادی خواهد کرد و سلامت خود را در برابر آلودگی ها ی آب حفظ خواهید کرد.

مینروا فیلتر با دارا بودن پرسنل و کارشناسان و تکنسین های فنی و مجرب، خدمات ارسال و نصب رایگان در تهران و کرج و ارسال رایگان به سراسر ایران را برای مشتریان خود فراهم کرده است شما می توانید برای مشاوره ی خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب و اطلاع از قیمت آن ها با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید که در تمام ساعات روز و هفت روز هفته آماده ی پاسخگویی به شما می باشند و یا می توانید به سایت مینروا فیلتر مراجعه نمایید

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=108131
  • 25 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.