تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

انتقاد از روش محاسبه سبد معیشت کارگران افزایش سقف تراکنش بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان شتاب احیای بناهای تاریخی با مشارکت مردمی ضرورت ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ورود اولین سری اتوبوس‌های برقی به کشور ناهماهنگی در اشتراک گذاری داده‌های اکتشافی رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲ تمدید مهلت ثبت‌نام‌ کارت بلیت مترو خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ برق سبز، راه حل کمبود گاز صنایع ضرورت اجرای سیاست تک نرخی شدن ارز تشدید رکود فولاد ایران با تداوم محدودیت‌های چین اعلام جزییات کاهش ساعت کار کارمندان موافقت مجلس با کلیات طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی تعویق در زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی کاهش سرانه حفاظت و مرمت بناهای تاریخی تغییر رنگ پل طبیعت به مناسبت روز جهانی هموفیلی ضرورت اقدام جهادی برای ساخت واگن‌ها راهکارهای تخصصی برای مدیریت وزن کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها جدیت مصدومیت ستاره استقلال کمبود شدید نیروی کار در بخش دولتی و خصوصی معادن ایران در انتظار رتبه ۷ تولید فولاد جهان تداوم کاهش نرخ بهره بین بانکی در سال جدید کاهش شدید تعداد معادن در حال بهره‌وری بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال اختصاص نیمی از بودجه ۱۴۰۳ به حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح تقسیم تهران آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت تغییر رقم دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی برای مرمت کاهش تعداد معادن فعال کشور بانک‌ها مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس آخرین مهلت کودکستان‌ها برای محاسبه شهریه مواد غذایی مفید برای سلامت مو ضرورت جلوگیری از طغیان سفید بالک‌ها در پایتخت

2

گزارش هشت ماهه بانک تجارت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

  • کد خبر : 107164
  • 29 آذر 1401 - 16:33
گزارش هشت ماهه بانک تجارت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
بانک تجارت با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال 1401 از طریق اعطای تسهیلات در قالب‌هایی همچون وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، اشتغال خانگی معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور فراتر از سال‌های گذشته در این عرصه حاضر شده است.

به گزارش افق تهران، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در مقطع هشت ماهه سال جاری ۹۹ هزار و ۴۳۵ فقره وام ازدواج جمعا به مبلغ نزدیک به ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود۵۰ درصد در تعداد و ۱۴۵ درصد در مبلغ رشد نشان می‌دهد.

بانک تجارت همچنین در راستای کمک به رشد جمعیت و فرزندآوری زوج‌های جوان با پرداخت «تسهیلات فرزندآوری» به تعداد ۶۸ هزار و ۷۳۷ فقره جمعا بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد ریال در این راستا نقش‌آفرینی کرده است.

حمایت از اقشار کم‌توان، همواره جزو برنامه‌های بانک تجارت به شمار می‌رود. این بانک در همین راستا تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳ هزار و ۲۵۴ فقره تسهیلات جمعا به مبلغ بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است. عملکرد بانک تجارت در این شاخص در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۹۷ درصد در تعداد و ۲۶۲ درصد در مبلغ رشد داشته است.

پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات جمعا با مبلغ ۴۳۶۷ میلیارد ریال به معرفی شدگان سازمان بهزیستی کشور نیز توسط بانک تجارت در همین راستا صورت گرفته است. عملکرد بانک تجارت در این شاخص در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد در تعداد ۴۵۶ درصد در مبلغ رشد را به ثبت رسانده است.

بانک تجارت با هدف کمک به معیشت جوانان و بنیان خانواده تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱ تعداد ۳۰ هزار و ۸۳۰ فقره تسهیلات «ودیعه مسکن مستاجران» جمعا به مبلغ ۱۷ هزار و ۷۱۶ میلیارد ریال و ۴۰۱ فقره تسهیلات «ودیعه مسکن فرزندآوری» جمعا به مبلغ بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

این بانک همچون سال‌های گذشته همچنین با اعطای ۱۶۰ فقره تسهیلات به زندانیان معسر جرایم غیرعمد جمعا به مبلغ بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال از طریق ستاد مردمی دیه پرداخت کرده است.

بانک تجارت به عنوان بانکی ارزش‌آفرین و متعهد به حمایت از اقشار مختلف کشور در ۴۳ سال فعالیت خود با احداث ده‌ها مدرسه و خانه بهداشت در نقاط مختلف کشور همواره سعی داشته نقشی بنیادین در توسعه متوازن و پایدار کشور ایفا کرده و همچون گذشته با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، متناسب با نیاز روز جامعه اقدام و عمل نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=107164
  • 16 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.