تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

اخبار لحظه

لغو اخذ مالیات از صادرات شرکت‌های پتروشیمی آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد از ۱۸ فروردین صادرات ۴۵ میلیون دلاری غیرنفتی افزایش ۴.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی نحوه انتخاب «سبد غذایی» خانوارها در طرح کالابرگ ضرورت توسعه معماری خاص ایرانی اسلامی در ایستگاه‌های مترو افطار فرصت تقویت هویت فرهنگی کپی غیرقانونی اسناد تصویری موزه سعدآباد افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در تهران افزایش ۵۰ درصدی کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال آینده افزایش یارانه‌های نقدی در سال ۱۴۰۳ جزئیات تاخیر واریز حقوق اسفند بازنشستگان تعیین حداقل دستمزد کارگران با فرمول فعلی مغایر قانون ضرورت افزایش پروازها در روزهای آخر سال ضرورت بازگشت کودکان کار اتباع غیرمجاز به کشور خود توصیه‌های تغذیه‌ای برای ایام روزه‌داری محرومیت مجدد هافبک استقلال پیگیری روند اخذ مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس اسپاسم عضلانی نشانه تومور مغزی جزئیات فعالیت دوربین‌های طرح ترافیک در تعطیلات نوروزی رشد تولید با حمایت از جامعه کارگری ضرورت اجرای قانون ساماندهی نیروهای شرکتی و خدمتی از سوی دولت جزئیات سقف برداشت از خودپرداز و کارت‌به‌کارت در ایام نوروز افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد اعلام شرایط جدید بیمه شدن دستفروشان بازگشایی موزه نظامی ارتش در تهران استرس از عوامل موثر بر افزایش وزن فرمول افزایش دستمزد ۱۴۰۳ کارگران مسئولیت اجتماعی عامل چالش توسعه معادن افزایش ۸ درصدی تولید آهن اسفنجی اعلام میزان حق سنوات و عیدی سال آینده عوامل اثر گذار بر بازار مسکن ۱۴۰۳ ضرورت تعطیلی پروازهای چارتری ممنوعیت افزایش نرخ هتل‌ها در ایام نوروز تلاش شورای شهر برای ایجاد سامانه‌ای برای مدیریت محلات افزایش قیمت شدید مرغ و گوشت در بازار

1

شروع مجدد اجرای «شراره» در تئاتر شهر

  • کد خبر : 106130
  • 15 آذر 1401 - 12:37
شروع مجدد اجرای «شراره» در تئاتر شهر
کارگردان نمایش «شراره» اعلام کرد که این نمایش از ۱۸ آذر دور دوم اجراهای خود را در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر افق تهران؛

محمد مهدی خاتمی کارگردان نمایش «شراره» که تا ۲۳ آبان در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه بود، درباره اینکه آیا اجرای این نمایش ادامه خواهد داشت گفت: ما تا ۲۳ آبان نمایش «شراره» را اجرا کردیم ولی به دلیل شرایط و همچنین بحث ترمیم راهروهای مجموعه تئاتر شهر اجرای‌مان متوقف شد و قرار است از ۱۸ آذر دور دوم اجراهای «شراره» را آغاز کنیم.

وی درباره وضعیت اجرای نمایش در شرایط کنونی جامعه، یادآور شد: متأسفانه شرایط برای اجرای تئاتر فراهم نیست و مخاطب با اطمینان خاطر نمی‌تواند در سالن حضور پیدا کند.

خاتمی تأکید کرد: وقتی قرار است نمایش چشمی به گیشه برای تأمین بخشی از هزینه‌های خود داشته باشد، در شرایط کنونی این امر میسر نیست. ما در گیشه توفیقی نداشتیم و نتوانستیم در جذب مخاطب موفق باشیم.

کارگردان نمایش «شراره» تصریح کرد: از ۲۹ شهریور سالن سایه در اختیار ما بود و دکور نمایش را در سالن نصب کردیم زیرا قرار بود از ۵ مهر اجرای عمومی خود را شروع کنیم. در همان ایام بود که شرایط جامعه تغییر کرد و اجرا به ۱۱ مهر، سپس اول آبان و در نهایت ۵ آبان موکول شد. به دلیل اینکه دکور نمایش را نصب و تمرین و هزینه برای اجرا کرده بودیم چاره‌ای جز اجرای نمایش نداشتیم.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: اگر دکور نمایش «شراره» را آماده نکرده بودیم ترجیح‌مان این بود که در شرایط دیگری اجرا رویم. البته این وضعیت از اجرا هم برای ما یک تجربه بود و تعداد مخاطبانی که در این شرایط در سالن به تماشای نمایش «شراره» نشستند برای ما ارزشمند است.

نسرین نکیسا، الهه پژوهی، تکتم اخجوانی، امینا خاتمی، مرجان علوی، مجتبی زادفر، پرویز گوهری‌راد، امیراحسان امیرپور، ویدا منصوری، مرتضی برزگرزادگان، محمدمهدی خاتمی، غلامرضا عارف نژاد، حامد وکیلی، شهرام مسعودی، بازیگران نمایش «شراره» هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=106130
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.