تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت سرنوشت نامعلوم عمارت مسعودیه تهران جزئیات فروش آنلاین میوه در میادین و میوه و تره‌بار تهران شیوه‏‏‌های معدن‌کاری با مسئولیت اجتماعی تغییر سقف برداشت از حساب بانکی افزایش تعطیلی‌ها مخالف تحقق شعار سال بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس تاثیر تحریم‌های تازه بر نفت ایران ۵۸ ‌درصد عرضه شمش فولادی بدون مشتری ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا ورود ۵۰۰۰ اتوبوس جدید تا پایان سال به تهران آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز ضرورت ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران انتقاد از عملکرد شهرداری در توجه به معماری ایرانی- اسلامی انتقاد از نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اعلام زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن تشکیل کمیته تحقق شعار سال در شهرداری تهران رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم چالش‌های صادرات گاز ایران به پاکستان نقش مشارکت‌های مردمی در جهش تولید پیشرفت ۱۰۰ درصدی در اجرای پروژه‌های پایتخت ایجاد سازمان گردشگری شهر تهران در اولویت شورا کاهش شفافیت با ارز نیمایی در بازار فولاد ضرورت ساماندهی کارکنان شرکت‌ها و ادارات افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان برنامه شرکت متروی تهران برای خط ۷ در سال جاری اوتیسم بیماری بدون درمان ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی فاصله شدید پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال اعلام زمان متناسب سازی حقوق بازنشستگان

3

نظافت شهر و لایروبی جوی‌ها اولین دغدغه تهرانی‌ها

  • کد خبر : 105932
  • 12 آذر 1401 - 12:04
نظافت شهر و لایروبی جوی‌ها اولین دغدغه تهرانی‌ها
سامانه شفافیت شهرداری تهران جزئیات تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ پلاس طی ۷ ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد که بر این اساس، «لایروبی‌جوی‌ها» با ۴۰ هزار و ۱۵۴ و «نظافت معابر» با ۴۰ هزار و ۷۷ تماس به ترتیب بیشترین درخواست مردم تهران برای رسیدگی در شهر بوده است.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، بر اساس گزارش آماری پیام‌های خدمات و فوریت‌های شهری که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شده است، علاوه بر دو مورد بالا که بیشترین درخواست‌های مردمی از مدیریت شهری به حساب می‌آیند، «جمع آوری زباله و ضایعات» با ۲۳ هزار و ۱۱۸ تماس، «آلودگی صوتی مسکونی» با ۲۲ هزار و ۴۰۳ تماس و «طعمه گذاری موش» با ۲۱ هزار و ۹۳ تماس مردمی، به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری پایتخت از طریق سامانه نظارت مردمی شهرداری تهران بوده‌اند.

در آمار منتشر شده سامانه شفافیت شهرداری تهران همچنین، «سدمعبر دستفروشی و وانتی در خیابان» با ۱۵ هزار و ۶۲۳ تماس، «ساخت و ساز غیر مجاز مسکونی» با ۱۴ هزار و ۴۰۰ تماس، «ترکیدگی لوله آبیاری باغچه» با ۱۲ هزار و ۱۰ مورد تماس، «جمع آوری سگ‌های ولگرد» با ۸هزارو ۳۵۱ تماس و «شستشوی مخازن زباله» با ۶ هزارو ۵۴۴ تماس مردمی به ترتیب در رتبه ششم تا دهم درخواست‌های مردمی از شهرداری تهران از طریق سامانه مردمی ۱۳۷ پلاس طی ۷ ماه ۱۴۰۱(فروردین تا پایان مهرماه) ۱۴۰۱بوده است.

به غیر از ۱۰ مورد پر درخواست شهروندان از مدیران شهری پایتخت، «جمع‌آوری خاک و نخاله» و «رفع خطر درختان خشک و در حال سقوط» هم از موضوعات پر درخواست مردمی از مدیریت شهری تهران بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=105932
  • 38 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.