تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اجرای قانون ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران تاکید بر جلوگیری از تخریب بناهای مجاور کاخ گلستان تعیین تکلیف حقوق کارگران برای سال۱۴۰۳ افزایش سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲ تداوم رکود در بازار مسکن افزایش نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد پیش بینی وزش باد شدید برای تهران ممنوعیت استخدام رسمی در طول برنامه هفتم تحقق شعار سال نیازمند ثبات در کشور منوعیت ورود گردشگران به برخی مناطق گردشگری ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی اعلام قیمت جدید گوشت و مرغ تاریخ واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال ممنوعیت نوشیدن آب قبل از خواب ریزش تاج عمارت قاجاری تهران تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام ارتباط درد دست چپ با حمله قلبی مخالفت نکونام با درخواست ملی‌پوشان استقلال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳

1

حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در منزل شهید مدافع امنیت، سلمان امیراحمدی

  • کد خبر : 102485
  • 18 مهر 1401 - 13:37
حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در منزل شهید مدافع امنیت، سلمان امیراحمدی
در پی شهادت یکی از همکاران بسیجی سازمان تأمین‌اجتماعی در آشوب‌های اخیر، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به همراه جمعی از مدیران این سازمان در منزل این شهید مدافع امنیت حاضر شده و شهادت این همکار ایثارگر را به خانواده و بازماندگان وی تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش افق تهران، شنبه شب و در جریان اغتشاش فتنه‌گران در محله امام‌زاده حسن تهران، بسیجی مدافع امنیت “سلمان امیراحمدی” که از همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی شاغل در بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد تهران بود، به درجه رفیع شهادت رسید. برادر این شهید والامقام نیز در سال ۱۳۸۴ در راه امر به معروف به درجه شهادت رسیده است.

دکتر موسوی در این دیدار ضمن تسلیت و تبریک شهادت شهید امیراحمدی، به فرمایشی از مقام معظم رهبری درباره اینکه شهید با شهادت خود وارد حریم الهی شده و شهدا این هدیه‌ی الهی را به قیمت مجاهدت به‌دست آوردند اشاره کرد و گفت: به تعبیر حاج قاسم، شرط شهید شدن شهید بودن است و شهید امیراحمدی هم مزد پایمردی و مجاهدت خود را با این شهادت گرفت.

دکتر موسوی افزود، ما افتخار می‌کنیم که شهیدانی مثل شهید امیراحمدی را در سازمان تأمین اجتماعی داشته و داریم و انشالله با خون و آرمان این عزیزان پیمان می‌بندیم که راه آن‌ها در مسیر ولایت، خدمت به مردم و حفظ ارزش‌ها و هویت دینی و ملی را ادامه دهیم. دکتر موسوی با اشاره به مظلومیت شهدای امنیت گفت: این شهدا به صورت خاص توفیق شهادت پیدا کرده‌اند.

امیدواریم خداوند به ما توفیق بدهد در مسیر خدمت به مردم و آرمان‌های نظام و انقلاب و رهبری تا پای جان بایستیم و از تمامی شهدا طلب استعانت می‌کنیم. اگر کسی به معنای واقعی پا در مسیر خدمت به مردم گذاشت، شب و روز نخواهد داشت و مثل شهدا باید تا پای جان به پای مردم و این نظام و انقلاب بایستد و این درسی است که شهدای امنیت به ما در برابر این دسیسه دشمنان دادند. شهدا ستاره‌های درخشان این کشور هستند و تقدیم کردن دو شهید توسط این خانواده نشانه عنایت خداوند و افتخار بزرگی است که امیدواریم همه ما قدردان این رشادت‌ها باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، علاوه بر دیدار با خانواده این شهید همکار، با صدور پیامی، شهادت این همکار ایثارگر سازمان را به خانواده شهیدپرور این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفت. متن پیام دکتر میرهاشم موسوی به شرح زیر است:

(ولاتقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله امواتاً بل احیاء ولکن لا تشعرون)
خانواده محترم و شهیدپرور امیراحمدی

با سلام و احترام؛ شهادت همکار گرانقدرمان بسیجی مدافع امنیت “شهید سلمان امیراحمدی” توسط اغتشاشگران و عوامل داخلی دشمنان استقلال و شکوفایی این مرز و بوم در اغتشاشات اخیر را به آن خانواده محترم و به جمیع بازماندگان و بستگان آن شهید زنده‌یاد، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک یاد و خاطره ایثار و فداکاری آن شهید بزرگوار در راه حفظ امنیت ایران و دفاع از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، برای همیشه در اذهان ایرانیان، زنده و جاوید خواهد بود و راه و سیره ایشان از سوی همکاران‌شان در سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه خواهد یافت.

برای شما و همه بازماندگان محترم، آرزوی صبر و شکیبایی و برای آن شهید والامقام، از درگاه احدیت طلب علو درجات و همنشینی با اولیاء و صالحان دارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=102485
  • 18 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.