تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

لایحه عفاف و حجاب هنوز در انتظار تأیید شورای نگهبان ضرورت ساماندهی کودکان کار طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ بازگشایی درب ورودی «تکیه دولت» به کاخ گلستان مصوبه دولت برای حمایت از تولید و صادرات رشد مشارکت مردم با افزایش سود تولید و مالیات از سودگری جزئیات تصمیم شهرداری برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مهلت استفاده از یارانه جدید وزش باد شدید در تهران اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر اولویت‌های شهرداری تهران در سال جدید اقدامات توسعه‌ای متروی تهران برای۱۴۰۳ فعالیت شبانه‌روزی خطوط بی‌آرتی پایتخت ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی پایتخت جزئیات افزایش وام ودیعه مسکن مخصوص کارگران رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس افزایش ۳۰ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵ درمان اضطراب عامل کاهش خطرات قلبی شایع‌ترین علائم حمله قلبی ضرورت رفع موانع حضور مردم در فعالیت‌های اقتصادی تاکید بر تصویب طرح ساماندهی نیروهای قراردادی و شرکتی افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران گروه‌های مشمول بلیت رایگان و نیم‌بها موزه‌ها طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود تمرین پرسپولیسی‌ها باز هم بدون سرمربی مضرات نوشیدن آب یخ در افطار جزئیات آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نفت و گاز عامل اصلی رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲ رُشد تولید فولاد خام ایران سوخت جایگزین راه حلی برای کاهش مصرف بنزین اجاره خانه‌های اشتراکی در تهران جزئیات طرح تشدید مجازات همکاری با کشورهای متخاصم سودجویی از رقابت در فروش نفت ایران بارش باران و وزش باد شدید در تهران

3

هافبک بازی‌ساز مهره گمشده استقلال

  • کد خبر : 100565
  • 15 شهریور 1401 - 10:45
هافبک بازی‌ساز مهره گمشده استقلال
پیشکسوت استقلال بیان کرد: باید یک هافبک بازی‌ساز رو به جلو که پشت مهاجم بازی می‌کند در ترکیب آبی‌پوشان قرار گیرد تا پاس‌های رو به جلو و کلیدی هم به روش‌های حمله‌ای آن‌ها اضافه شود.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر میزبان پیکان است که این یکی از دو دربی کوچک تهران در این هفته است و آبی پوشان در حالی به این دیدار می‌روند که با ۷ امتیاز و یک امتیاز نسبت به تیم صدرنشین، در رده چهارم قرار دارند.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی گفت: بی تعارف باید بگویم در این چهار هفته گذشته بازی خاصی از استقلال ندیدیم و تنها در بحث امتیاز گیری نسبتاً خوب عمل شده است. من و همه پیشکسوتان و هواداران منتظریم تا هفته به هفته پیشرفت در ارائه فوتبال شناور و مدرن در این تیم ببینیم.

وی اضافه کرد: شاید تا همین هفته‌های سوم و چهارم بتوان بحث بدنسازی و عدم هماهنگی را عاملی دانست که می‌تواند مانع از ارائه عملکرد مورد انتظار باشد. اما از هفته پنجم به بعد رفته رفته باید نشانه‌های خوب در این تیم دیده شود.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: در مقایسه کلی خروجی‌ها و ورودی‌ها باید گفت وزنه در استقلال به سمت بازیکنان ورودی سنگینی می‌کند و این تیم نسبت به فصل گذشته تقویت شده است. به جز یکی دو بازیکن سایر نفرات کلیدی جملگی حفظ شده‌اند.

حاجی پور در خصوص به چشم آمدن کمبود یک هافبک بازی ساز در میانه میدان این تیم بیان داشت: در این مورد با کارشناسان دیگر موافقم و در هفته‌هایی که گذشت این موضوع کاملاً مشهود بود. مهدی پور هافبک دفاعی است و کار بازی سازی را از عقب زمین انجام می‌دهد. باید یک هافبک بازی ساز رو به جلو که پشت مهاجم بازی می‌کند در ترکیب آبی پوشان قرار گیرد تا پاس‌های رو به جلو و کلیدی هم به روش‌های حمله‌ای آنها اضافه شود.

کارشناس فوتبال بیان داشت: جذب بازیکنی با این ویژگی‌ها باید در فصل نقل و انتقالات در اولویت قرار می‌گرفت و حالا که چنین نشد، به اعتقاد من آمانوف می‌تواند تا حدود زیادی این نقش را ایفا کند. برایم عجیب است که چرا ساپینتو از بازیکنی با این کیفیت اصلاً استفاده نمی‌کند و این در حالی است که او به خیلی‌ها میدان داده و این فرصت ندادن به آمانوف واقعاً عجیب است.

مدافع پیشین آبی پوشان افزود: آمانوف تنها بازیکنی نیست که قابلیت‌های زیادی دارد و نادیده گرفته می‌شود و باید به مطهری هم اشاره کنم. مهاجمی که باید او را از بهترین‌های سالهای اخیر دانست و با اینکه از بازیکنان متعصب به پیراهن آبی است، در این فصل مورد بی مهری قرار دارد. نادیده گرفتن بازیکنانی با کیفیت آمانوف و مطهری را می‌توان کفران نعمت دانست. ساپینتو باید از همه داشته‌هایش به بهترین شکل استفاده کند و بازیکنانی که می‌توانند در ادامه مسیر به استقلال کمک کنند به سکوها تبعید نشوند.

حاجی پور در خصوص حریف هفته پنجم آبی پوشان بیان داشت: پیکان از تیم‌هایی است که مربی‌اش را از ابتدای فصل قبل حفظ کرده و این یعنی ثبات نسبی. پیکان فصل گذشته هم نتایج قابل قبولی گرفت و به نظر می‌رسد روند خود را برای این فصل هم ادامه داده است. به شخصه به پیکان به چشم یک حریف قابل احترام و نسبتاً خطرناک نگاه می‌کنم که اگر دست کم گرفته شود می‌تواند مقابل تیم‌های بزرگ دست به کارهای بزرگ بزند.

حاجی پور تاکید کرد: استقلالی‌ها نباید این حریف خود را دست کم بگیرند و به ساپینتو توصیه می‌کنم برای پیروزی در این بازی همه امکاناتش را به کار بگیرد؛ چرا که استقلال نباید از کورس بالای جدول جا بماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=100565
  • 46 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.